28 ene 2011

L'Arnau va a buscar bolets

L’Arnau va a buscar bolets
                               Arnau Valls, 3r A
Vaig anar al bosc. Hi havia molts bolets. Hi vaig trobar un plat o un bolet-plat o un plat-bolet.
Bé! Ho deixarem clar: era un bolet... Plat!!!!
Deixem ja el bolet-plat. El cas és que vaig fer-hi una cabana, li vaig tirar pals per sobre per decorar-la... I em va sortir un xurro!
Em vaig enrabiar tant i tant i retantíssim que vaig matar tots els bolets que vaig trobar pel camí. Els vaig deixar KO.
Vaig guanyar el combat: L'ARNAU contra el BOLET-REI.



2 comentarios:

  1. molt... original!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Berta Puigdomènech i Alejandra Sanchez8 de enero de 2012, 3:31

    Molt bè Arnau ens a agradat molt el teu text :D!!!
    espero que tinguis molts amics nous a la teva nova escola que to passis molt bè amb els teus amics nous !!!!;D!!!

    ResponderEliminar